Serwis

Pomożemy

Procedura reklamacyjna

 

Krok 1. Skontaktuj się mailowo z naszym serwisem na adres: serwis@fastpoland.pl
Wpisz w tytule wiadomości  „Reklamacja”  a w treści podaj:
  •  model reklamowanego urządzenia,
  •  datę zakupu,
  •  opis usterki,
lub zgłoś reklamację telefonicznie: Tel: +48 22 102 16 90
  •  W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz numer reklamacji (RMA), który należy zamieścić w formularzu reklamacyjnym i dołączyć do paczki.

 Krok 2. Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny, a następnie dołącz go do paczki:

Formularz reklamacyjny

Krok 3. Przygotuj paczkę – instrukcja pakowania w linku poniżej:

Instrukcja pakowania

 Krok 4. Skontaktuj się z firmą kurierską DPD w celu nadania paczki , tel. 801 400 373
  • Przy zamówieniu kuriera konieczne będzie podanie numeru płatnika: 112360

Krok 5. Adres, na który należy wysłać paczkę:

Magazyn FAST POland (GLP LOGISTICS CENTER)
REKLAMACJE
ul. Kwietniowa 36
05-090 Wypędy
 
Krok 6. Do każdego urządzenia należy dołączyć:
 
  • Wypełniony formularz reklamacyjny.
  • Reklamacje bez powyższego dokumentu nie będą rozpatrywane, towar zostanie odesłany do nadawcy bez naprawy.

Uwaga!
1. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć kompletne urządzenia wraz z akcesoriami (np. bateria, zasilacz, przewód zasilający itp.)
2. Decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji podejmuje serwis firmy Fast Poland.
3. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 14 dni (licząc od dnia dostarczenia towaru do serwisu). Całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych oraz czas oczekiwania na zamawiane części zamienne.
4. Jeśli towar został zakupiony u naszego partnera,  dostarcz urządzenie do sklepu w którym dokonano zakupu bądź skontaktuj się telefonicznie.

Serwis centralny firmy Fast Poland  
ul. Kwietniowa 36, 05-090 Wypędy, Tel: +48 22 102 16 90