Fieldmann.Modal.SelectDomainLanguage
Serwis
Serwis
Pomożemy
Procedura reklamacyjna
Krok 1. Skontaktuj się mailowo z naszym serwisem na adres: serwis@fastpoland.pl
Wpisz w tytule wiadomości „Reklamacja” a w treści podaj:
- model reklamowanego urządzenia,
- datę zakupu,
- opis usterki,
- W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz numer reklamacji (RMA), który należy zamieścić w formularzu reklamacyjnym i dołączyć do paczki.
Krok 2. Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny, a następnie dołącz go do paczki:
Formularz reklamacyjny
Krok 3. Przygotuj paczkę – instrukcja pakowania w linku poniżej:
Instrukcja pakowania
Krok 4. Skontaktuj się z firmą kurierską DPD w celu nadania paczki , tel. 801 400 373
- Przy zamówieniu kuriera konieczne będzie podanie numeru płatnika: 112360
Krok 5. Adres, na który należy wysłać paczkę:
Magazyn FAST POland (GLP LOGISTICS CENTER)
REKLAMACJE
ul. Kwietniowa 36
05-090 Wypędy
Krok 6. Do każdego urządzenia należy dołączyć:
- Wypełniony formularz reklamacyjny.
- Reklamacje bez powyższego dokumentu nie będą rozpatrywane, towar zostanie odesłany do nadawcy bez naprawy.
Uwaga!
1. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć kompletne urządzenia wraz z akcesoriami (np. bateria, zasilacz, przewód zasilający itp.)
2. Decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji podejmuje serwis firmy Fast Poland.
3. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 14 dni (licząc od dnia dostarczenia towaru do serwisu). Całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych oraz czas oczekiwania na zamawiane części zamienne.
4. Jeśli towar został zakupiony u naszego partnera, dostarcz urządzenie do sklepu w którym dokonano zakupu bądź skontaktuj się telefonicznie.
Serwis centralny firmy Fast Poland
ul. Kwietniowa 36, 05-090 Wypędy, Tel: +48 22 102 16 90
PRODUKT ZOSTAŁ DODANY DO KOSZYKA
Fieldmann.Product.Upsell.Modal.Close