zWROTY I REKLAMACJE
Zwroty
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży prosimy przesłać wypełniony formularz zwrotu na adres e-mailowy: fieldmannpl@fastpoland.pl
Oryginał formularza prosimy umieścić w przesyłce. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
Towar wraz z dowodem zakupu i danymi do przelewu zwrotnego prosimy wysłać na adres:
Magazyn FAST Poland (GLP LOGISTICS CENTER)
ZWROTY
ul. Kwietniowa 36
05-090 Wypędy
W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki oraz zaakceptowaniu zwrotu, zrealizujemy zwrot należności za zwracane produkty.
Zwrot towarów zniszczonych i używanych:
Jeśli zwracany towar okaże się niepełnowartościowy, odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (podstawa prawna: ustawa z 30.05.2014 r. o prawach konsumenta).
Procedura reklamacyjna
1. Obsługę posprzedażową dla produktów marki Fieldmann świadczy serwis centralny firmy FAST Poland.
2. Serwis firmy FAST Poland świadczy usługi posprzedażowe wyłącznie dla produktów pochodzących z dystrybucji firmy Fast Poland.
3. Reklamowany produkt należy dostarczyć na adres:
Magazyn FAST Poland (GLP LOGISTICS CENTER)
REKLAMACJE
ul. Kwietniowa 36
05-090 Wypędy
4. Do każdego urządzenia należy dołączyć:
• Dowód zakup towaru przez klienta (gwarancja)
• Informację, z jakiego powodu urządzenie jest reklamowane
• Reklamacje bez powyższych dokumentów nie będą rozpatrzone, towar zostanie odesłany do nadawcy bez naprawy.
5. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć kompletne urządzenia wraz z akcesoriami (np. bateria, zasilacz, przewód zasilający itp)
6. Decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji podejmuje serwis firmy FAST Poland.
7. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni (licząc od dnia dostarczenia towaru do serwisu). Całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych oraz czas oczekiwania na zamówione części zamienne
8. Serwis gwarancyjny firmy FAST Poland pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
9. Dane kontaktowe do serwisu: tel. 697 690 228, email: serwis@fastpoland.pl