1. W sklepie, w którym produkt został zakupiony
Dostarcz kompletne urządzenie wraz z dowodem zakupu bezpośrednio do miejsca zakupu, gdzie zostanie przyjęte zgłoszenie reklamacyjne, a sprzęt zostanie wysłany do serwisu centralnego.
2. W serwisie centralnym firmy Fast Poland
ul. Kwietniowa 36, 05-090 Wypędy, Tel: +48 22 102 16 90
-
-
1.Przed wysłaniem urządzenia do serwisu centralnego na koszt firmy FAST Poland należy pozyskać nr RMA przesyłki:
-
- Zgłoś reklamację na adres: serwis@fastpoland.pl wpisując w tytule wiadomości „Reklamacja” a w treści podając: model reklamowanego urządzenia, datę zakupu, nazwę sprzedawcy i opis usterki, lub zgłoś reklamację telefonicznie:
Tel: +48 22 102 16 90
-
- W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz numer RMA, który należy zamieścić w formularzu reklamacyjnym.
-
-
2.Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny, a następnie dołącz go do paczki:
>Formularz reklamacyjny<
-
3.Przygotuj paczkę – instrukcja pakowania w linku poniżej:
>Instrukcja pakowania<
-
4.Skontaktuj się z firmą kurierską DPD w celu nadania paczki , tel. 801 400 373
-
-
5.Adres, na który należy wysłać paczkę:
FAST POLAND SP. Z O.O.
ul. Kwietniowa 36
05-090 Wypędy
Tel: +48 22 102 16 90
-
6. Do każdego urządzenia należy dołączyć: